Actueel: Let's Talk About YES - Online Lezing

letstalkaboutyes28jan2021

LET’S TALK ABOUT YES BABY, YOU AND ME?

Wat betekent 'Ja' voor jou? Hoe vraag en geef jij toestemming voor en tijdens een gezellig avondje met je scharrel, quarrel of (p)rela?

Wij van Amnesty's campagne 'Let's Talk About Yes' willen aandacht vragen voor onvrijwillige seks. Ben jij op dit moment een student? Dan willen we met jou in gesprek over consent voor én tijdens allerlei vormen van intimiteit. Wat betekent consent? Wanneer is het duidelijk dat iemand 'het' wil? Hoe belangrijk is het geven en vragen van toestemming in jouw dagelijks leven?

Op 28 januari vindt een online lezing plaats over dit onderwerp. Om het onderwerp goed in te leiden komt een spreker van Consent Matters. Hopelijk vol vragen en ideeën gaan we dan uiteen in break-out rooms waar ruimte is voor een gesprek (of vurige discussie) over vragen rondom (on)vrijwillige seks.

Praat jij met ons mee? Schrijf je in via https://docs.google.com/forms/d/1OPMDUmDNM-E-IpWN3IH-RHHZfcIX8URE88V4J-iWY7Q/edit?usp=sharing. Als je vragen hebt over het onderwerp, of ideeën over hoe we ons doel kunnen bereiken: zet het alvast op het aanmeldformulier!

Benieuwd wat jij verder kunt doen: kijk op https://www.amnesty.nl/wat-we-doen/campagnes/letstalkaboutyes/wat-kan-jij-doen of https://www.amnestynijmegen.nl/index.php/actueel/online-campagne-let-s-talk-about-yes