Jaarlijkse collecte

collectetijgerJaarlijks houdt Amnesty in maart haar landelijke collecte. In Nijmegen hebben we vijf collectecördinatoren (Oost, Midden, West, Zuid en Oosterhout), tientallen wijkhoofden en zo'n 170 collectanten. Zij gaan jaarlijks voor ons langs de deur. Wilt u voor Amnesty collecteren, meldt u zich dan aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Opbrengst collecte 2021 voor Amnesty in Nijmegen
In Nijmegen is in de week 8-11 maart 2021 in totaal € 8.555,00 voor Amnesty International opgehaald. Door de coronacrisis konden we alleen online collecteren en dat had natuurlijk een groot effect op de collecteopbrengst. We hebben die jaar bijna € 6.000,- minder opgebracht dan vorig jaar. Toch zijn wij daar heel blij mee.

Wij danken onze gulle gevers en collectanten hartelijk voor hun inzet!

Een ontmoeting tussen een
Molenpoortleeuw