Mensenrechtendialoog over vluchtelingen en migranten

mrdialoog vluchtelingenenmigranten

Mensenrechten in Nederland lijken zo goed geregeld, maar ook hier gaat het vaak mis. Onze privacy staat onder druk, discriminatie komt regelmatig voor en we weten ons niet altijd raad met vluchtelingen en migranten die ons land binnenkomen. Hoog tijd om het belang van mensenrechten onder de loep te nemen.

mensenrechttendialoog logo250Op 19 september organiseert Amnesty Nijmegen weer een Mensenrechtendialoog. In een kleine groep (van maximaal 12 deelnemers) gaan we niet met elkaar in debat, maar in dialoog.

Geen dag gaat voorbij of de media berichten over over vluchtelingen en migranten. Jij en ik vinden er van alles van, voelen er van alles bij. Amnesty nodigt je uit om in klein verband met elkaar in dialoog te gaan over vooroordelen en discriminatie rond vluchtelingen en migranten. Met een blik naar buiten, maar ook naar binnen, voor een vruchtbaar gesprek.

Heb je interesse? Meld je dan tijdig aan bij Ben Loth (0634821144, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) want vol = vol!

Locatie: Openbare Bibliotheek De Mariënburg
Datum: 19 september
Tijd: 14-16 uur

De vorige mensenrechtendialoog ging over discriminatie in het algemeen. Klik hier voor een verslag over die dialoog.

Dubbel Facebook

facebook-eigenlogo

facebook vrouwengroepamnestynijmegen

Amnesty International Nijmegen draagt d.m.v. (eigen) acties haar steentje bij aan de bewustwording en de naleving van de mensenrechten.