Onze coördinatoren

heleneCoördinator Externe Relaties
Onze coördinator externe relaties is verantwoordelijk voor alle contacten met de buitenwereld en met de media.
Voor vragen of interviews kunt u contact nemen met Hélène van der Sijp.

VACATURE Activiteitencoördinator
Onze activiteitencoördinator regelt de afspraken met werkgroepleden en projectmedewerkers die we nodig hebben voor een Amnestyactiviteit. Hij of zij is het eerste aanspreekpunt voor acties, maar het succes van onze acties hangt af van de inzet van iedereen bij Amnesty Nijmegen.

mikakraftJongerencoördinator
Onze jongerencoördinator probeert jongeren (<35 jaar) te interesseren voor en te betrekken bij de activiteiten van Amnesty Nijmegen. Daarbij werkt ze samen met de Studentengroep die zich richt op studenten op de universiteit (RU) en hogeschool (HAN). Dushanthi is ook lid van het activistenteam van #NijmegenForJulia . Voor vragen of op- en aanmerkingen over jongerenacties kunt u contact nemen met Dushanti Piek.

rinus3Coördinator Maatschappelijke Stages
Onze coördinator voor maatschappelijke stages regelt de afspraken met leerlingen (en docenten) die actief willen zijn voor Amnesty in het kader van een maatschappelijke stage. Hij begeleidt ook de leerlingen tijdens hun maatschappelijke stage.
Voor vragen of op- en aanmerkingen over maatschappelijke stages kunt u contact nemen met Rinus van de Warreburg.

VACATURE LHBT-coördinator
Onze LHBT-coördinator is het aanspreekpunt voor LHBT-zaken. Over waar LHBT voor staat en waarom Amnesty zich voor LHBT-ers zich inzet, is te vinden op onze speciale LHBT-pagina.